maanantai 25. helmikuuta 2013

Tuliaisia retkeltä


Mun miehet olivat tänään 4H-kerhon uimahalliretkellä. Kävivät samalla myös Viherlandiassa ja Pandan tehtaalla. Minä sain Viherlandiasta tällaiset tuliaiset. Siemeniä, ihan perusporkkanaa, -punajuurta, -hernettä ja -tilliä. Sanoin, etten tarvitse erikoisuuksia, kun minulla on laatikot pullollaan siemeniä. Kaikkia paitsi noita perusjuttuja. Tuo Fiskarsin "karhi", niikuin pojat sen esittelivät, on tosi hieno. En olisi itse tajunnut sellaista edes hommata. Lihansyöjäkasvi on koko perheelle ja nelivuotias taisi vähän sitä pelätä. Koko illan siitä höpötti ja kyseli ja välillä kävi tuijottelemassa sitä. Meillä on aiemminkin ollut kärpäsloukku. Se eli kolmevuotiaaksi. Talvet se majaili jääkaapin vihanneslokerossa. Olen siitä kertonut vanhassa blogissani, mutta se blogi on ihan rupsahtanut ja nolo, etten taida linkittää sitä nyt tähän :D
Oli mukavaa, että ukoilla oli yhdessä mukavaa. Minä olin töissä ja vauva hoidossa. Hyvin oli vauvakin pärjännyt vaikkei isoveli ollutkaan tänään mukana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...